Commercieel, Engelstalig, Online, Print, Redactioneel, Reizen, Tien om te zien, Totaalproject
“The Ultimate Travel Top 50”
Discover Southern Europe
Voor het februari-nummer van Discover Southern Europe zette ik een unieke samenwerking tussen het creatieve team en het salesteam op poten. Tot dan waren alle stukken in het blad zuiver redactioneel of zuiver commerciëel. Met de Ultimate Travel Top 50 zou ik een eerste hybride-stuk in elkaar boksen waarvoor de verschillende departementen intens samen moesten werken. Waar ik de meerderheid van de posities in de lijst zelf invulde met zijn persoonlijke favorieten, werden andere plekken te koop aangeboden aan toeristische diensten en attracties.
Naast het uitgebreide en diverse stuk in het magazine en op de website, wijdde ik ook een uitgebreide Instagram-campagne aan de lijst. Aan de hand van interactieve stories informeerde ik de volgers van Discover Southern Europe over alle inspiratie die er in het februari-nummer te vinden was. Ook deze campagne werd door mij verzorgd.




The Ultimate Travel Top 50 – Discover Southern Europe
Geschreven en gecoördineerd door Arne Adriaenssens
Designed door Audrey Beullier
Instagram door Arne Adriaenssens
Uitgegeven door Scan Group
Dit mediaproduct en zijn inhoud zijn de intelectuele eigendom van Scan Client Publishing.
Zin in meer reisverhalen?
Misschien kan één van de volgende stukken jou wel bekoren.
- A weekend in Barcelona – a Discover Southern Europe e-book
- Camino de Santiago for beginners
- The exotic Benelux
- Hiking in the queen’s footsteps
Of duik in mijn uitgebreide portfolio!