Business, Commercieel, Engelstalig, Online, Print, Tien om te zien

“The brewery of draughts and crafts”
Discover Benelux x De Koninck

Voor een samenwerking tussen Discover Benelux, De Koninck en enkele van de zaken die gesetteld zijn in de hallen van de  brouwerij schreef ik een publireportage over het belang van de ambachten binnen de muren van de stadsbrouwerij. 

Naast De Koninck (die de hoofsponsor van het artikel was) deden ook Black Smoke, The Butcher’s Son en de overburen van JUST hun duit in het zakje om dit artikel mogelijk te maken. Zo creëerden we samen een  promotioneel artikel voor zowel het complex, het bier en het geheel van zaken op de site.

Op de eerste pagina kader ik De Koninck en hun project. Hoewel het een alom bekend merk is in Vlaanderen, is dit noodzakelijk om de boodschap naar een internationaal publiek over te brengen

Om verder ook het project van de brouwerij uit te leggen, wijd ik een pagina aan alle aanwezige zaken, als ook één aan de activiteiten van De Koninck zelf: de brouwerij, het ervaringscentrum, de bar en de winkel.
(foto: Wikimedia)

Bij de twee restaurants focus ik voornamelijk op wat hen van elkaar onderscheidt. Zo krijgen beide vleesrestaurants de individuele aandacht die ze verdienen.

Als afsluiter praat ik over YUST – het woonproject dat zich aan de overkant van de straat bevindt. Zo is het stuk niet enkel een promotioneel artikel voor de brouwerij en haar partners, maar voor de hele wijk en zelfs de hele stad.

The brewery of draughts and crafts

Geschreven door Arne Adriaenssens

Designed door Audrey Beullier

De beelden op deze pagina zijn geen eigendom van De Koninck of hun partners en bieden dus geen reflectie van hun producten en/of diensten.

Uitgegeven door Scan Group in het magazine Discover Benelux.

Dit mediaproduct en zijn inhoud zijn de intelectuele eigendom van Scan Client Publishing.

Zin in meer culinaire native advertising?

Misschien kan één van de volgende stukken jou wel bekoren.

Of duik in mijn uitgebreide portfolio!

share