Business, Commercieel, Nederlandstalig, Online, Technologie, Tien om te zien
#samenerdoor met telenet
hln.be
De #samenerdoor-reeks die ik in samenwerking met Telenet voor hln.be schreef is een schoolvoorbeeld van native advertising. Hoewel ik afstand houd van de producten die Telenet aanbiedt, zet ik het merk in een goed daglicht door het te koppelen aan een positieve opvulling van de corona-quarantaine.
Aan de hand van vijf filmpjes met getuigenissen van Telenet-medewerkers, creëerde ik verhalen met nuttige tips om je digitaal bezig te houden tijdens de lockdown. Soms lopen die verhalen synchroon met de inhoud van het video’s, soms gaan ze nog wat verder de diepte in.
Jongeren, hun ouders en hun grootouders hebben er waarschijnlijk al van gehoord: het internetfenomeen TikTok. Deze app is razend populair bij de jeugd en telt ondertussen meer dan een miljard actieve gebruikers. Toch mag je het platform niet zomaar afschrijven als een sociaal medium voor tieners alleen. Creatieve filmpjes de wereld insturen kan amusant zijn voor jong en oud. Maak van TikTok dus TikKot en vrolijk de wereld op vanuit je kot.
Arne Adriaenssens – hln.be





#Samenerdoor – hln.be x Telenet
Geschreven door Arne Adriaenssens
Uitgegeven door DPG Media
Dit mediaproduct en zijn inhoud zijn de intelectuele eigendom van DPG Media.
Zin in meer native advertising?
Misschien kan één van de volgende stukken jou wel bekoren.
- Silicon Valley aan de Leie: hoe Netlog het internet voorgoed wist te veranderen
- Ben jij al vrijwilliger? Deze 5 helden maken met kleine daden een groot verschil
- Taste the flavour of history
- The brewery of draughts and crafts
Of duik in mijn uitgebreide portfolio!